Polské Krkonoše: moderní eco friendly hotel, polopenze a neomezený wellness s výhledem, 2 děti zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý večer. Chtěl bych se zeptat, jak je to s parkováním, prosím. Někde jsem četl, že je to potřeba zarezervovat.
Dobrý den, Jakube,
hotel nabízí parkování za příplatek 30–50 PLN/den (je ale nutná rezervace předem).
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jak je to s případným stornem pobytu, jak se dívám,
tak nikde nemůžu dohledat.
Krásný den, Michale, děkuji vám za dotaz. Níže zasílám storno podmínky k nahlédnutí. Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu. Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
máte ve vašem hotelu uschovnu jízdních kol a jsou kolem cyklostezky
Dobrý den, Václave, děkuji za dotaz.
v hotelu je nehlídaná místnost, kde si můžete nechat svá kola. V okolí se nachází cyklostezky, na této stránce najdete všechny potřebné informace ohledně cyklostezek v okolí.
S přáním hezkého dne, Eva
Měli bychom zájem o pobyt s polopenzí, do kolika hodin se podávají večeře v pátek? Děkuji
Dobrý den, Pavle, děkuji za strpení.
Večeře se podávají od 17:00 do 20:00.
S přáním hezkého dne, Eva
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, chci se zeptat jak je to s obsahem minibaru na pokoji, je již zahrnutý v ceně ubytování a nebo se platí zvlášť?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jitko,
obsah minibaru na pokoji v ceně pobytu zahrnutý není.
S přáním hezkého dne,
Natálie, Slevomat.cz