4* dovolená v Chorvatsku: polopenze či plná penze, neomezený vstup do aquaparků, 2 děti zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je možné využít aquapak již v den příjezdu před ubytováním?
Předem děkuji
Dobrý den, Lenko,
děkuji Vám za dotaz.
Ano, aquapark můžete využít ještě před check-inem. Jen zajdete při příjezdu na recepci a tam Vám dají náramky, které spoužijete pro vstup do aquaparku.
S přáním krásného dne,
Kačka.
Dobrý den,
Je ubytování součástí aquaparku nebo se musí do toho prvního,co je uveden
v popisu též dojet? Je v ubytování vnitřní herna pro deti?
Píšete,že není vhodné pro lidi s omezenou pohyblivosti, z jakého
důvodu? Budeme mít miminko v kočárku, tak zda se po areálu normálně
kočárkem dostaneme?
Dobrý den, Andreo, děkuji za dotaz.
Dle informací přímo od hotelu je aquapark Water planet Terme Tuhelj součástí hotelu Well a je propojen koridorem s bazény. Zároveň se v hotelu nachází i dětský koutek.
Po hotelu je možné se pohybovat s kočárkem, je zde k dispozici výtah. :-)
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den, disponuje hotel prostory pro úschovu vlastních kol (kolárnu)? Děkuji Parihuzič
Dobrý den, Dušane,
děkuji za Váš dotaz.
Hotel disponuje kolárnou. :-)
S přáním krásného dne,
Kačka
Dobrý den jak daleko o hotelu je to k moři a je na recepci kdo mluvi cesky?děkuji.
Dobrý den, Pavle,
hotel se nachází kousek za hranicemi Slovinska, dolu k moři (např. do Zadaru) je to cca 300 km.
Personál v hotelu hovoří německy, anglicky, chorvatsky, italsky a slovinsky.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,v den příjezdu a odjezdu je možné využívat aquapark po
celou otevírací dobu?
V hlavní sezóně se začíná a končí kterým jídlem?
Děkuji za odpověď
Hezký den, milá Míšo, děkuji za váš dotaz. Aquapark je možné využívat i po check-outu a to po celý den. V den příjezdu se začíná večeří a v den odjezdu se končí obědem. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den, nikde nevidím, jestli je v ceně i doprava? (letecky?) nebo se
musíme dopravit sami?
Také bych chtěla vědět, jak daleko je to pěšky k moři od hotelu? Děkuji
za odpověď.
Dobrý den,
doprava není v ceně balíčku, je vlastní.
Autem je to z Prahy přes Brno: 675 km (cca 7 h jízdy).
Letadlem z Prahy s jedním mezipřistáním do Zagrebu (cca 3 h letu) + návazná doprava.
Autobusem z Prahy do Záhřebu jezdí přímý spoj (přibližně 10 h jízdy) + návazná doprava. Dopravu zajišťuje společnost Flixbus – orientační cena zpáteční jízdenky je 1500 Kč/osoba.
Vlakem z Prahy do Záhřebu jezdí přímý spoj (přibližně 13 h jízdy) + návazná doprava. Dopravu zajišťuje společnost Regiojet – orientační cena zpáteční jízdenky je 4 000 Kč/osoba.
Hotel se nachází kousek za hranicemi, dolu k moři (např. do Zadaru je to cca 300 km).
V nabídce máte mapu s přesnou polohou hotelu, doporučím vám na ní mrknout.
Hezký den, Tereza
Dobrý den, chtěla bych se zeptat , jak daleko je moře od hotelu.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Deniso,
hotel se nachází kousek za hranicemi, dolu k moři (např. do Zadaru je to cca 300 km).
V nabídce máte mapu s přesnou polohou hotelu, doporučím vám na ní mrknout.
Hezký den, Tereza
Dobrý den, zaujal mě Váš hotel pro pobyt s dětmi . Ale chtěli by jsme vyrazit i k moři . Chtěla bych se zeptat , jak daleko autem by to bylo ? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Moniko, děkuji za váš dotaz.
Autem z Prahy se dostanete do hotelu cca za 7 hodin (675 km). :-)
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den, máme dvě děti 13 a 9 let. Je možné i tak zakoupit s tím, že budeme akceptovat velikost pokoje ,tedy jen jednu přistýlku?
Dobrý den, Kateřino,
je mi líto, ale v dvoulůžkovém pokoji lze ubytovat max. 3 osoby.
Doporučím vám se obrátit přímo na hotel na emailové adrese rezervacije1@terme-tuhelj.hr a zjistit, zda by bylo možné se ubytovat i v počtu 2+2, nemohu vám ale zaručit, že to bude možné.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobry den, je mozne dokoupit jednu pristylku ? Jsme dva dospeli a 3 deti.
Chceme byt vsichni spolecne.
Dekuji
Dobrý den, Evo,
je mi líto, ale na pokoji lze ubytovat max. 2 dospělé osoby a 2 děti – z toho 1 dítě do 11,9 let na přistýlce a druhé dítě do 4,9 let na posteli s rodiči.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den,
prosím Vás, doopravdy není možné zvolit pobyt v termínu 23.6.-7.7.2024,
v tomto termínu je hotel vážně obsazený? Anebo se špatně koukám?
Děkuji.
Hezký den, milý Filipe, děkuji za váš dotaz. Tento termín je již plně obsazen, a tak není možné si pobyt na tento termín zakoupit. Mějte se moc krásně, Johanka:)
Dobrý den, je nás pět.
2 dospělí, 3 děti (příští prázdniny 6,12,14 let). Je možno koupit
dva zájezdy?
2 dospělí a jedno dítě (já, manžel a dítě 6 let) a
2 dospělí (děti 12 a 14)? Děkuji
Hezký den, milá Pavlo, děkuji za váš dotaz. Ano, je možné zakoupit dva vouchery přesně tak, jak píšete. Přeji krásný den, Johanka:)
Dobrý den,
Rádi bychom využili vaší nabídky, akorát potřebujeme pro 2 dospělé a
2 děti ve věku 7 a 6 let. Je to možné nějak domluvit? Děkuji
Hezký den, Kateřino,
děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tuto nabídku je možné zakoupit maximálně pro 2 dospělí, 1 dítě do 4,9 let a 1 dítě do 11,9 let. Individuálně nabídku upravit nejde a v tomto případě je tedy potřeba se podívat po jiných, pro vás vhodných, variantách.
Přeji krásný den,
Klára ze Slevomatu
Dobrý den, mám problém si navolit nabídku pro 2 dospělé a 1 dítě 12 let ( končí to 11 letým)…přitom nejde o to, že bychom pro něj chtěli pobyt zdarma…již to tady známe a tak víme, že technicky je možné mít i starší dítě, přistýlka je dostatečná, ale tady se na starší děti nějak pozapomnělo…co s tím?…jak to udělat?…děkuji
Hezký den, Dano,
děkuji vám za zprávu. Je mi to velice líto, ale tato varianta je v nabídce koncipována v možnostech pro děti pouze 2 dospělí a dítě do věku maximálně 11 let. Ač hotel znáte a víte, že by technicky bylo možné přijet i se starším dítětem, individuálně nabídku upravit takto nejde a v tomto případě je tedy potřeba se podívat po jiných, pro vás vhodných, variantách.
Děkuji vám za pochopení a přeji vám hezký den.
Lenka ze Slevomatu
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, může se na tento voucher v případě nemoci dostavit někdo jiný, i když je rezervace psaná na mou osobu? Nebo mohu tento voucher darovat? Děkuji Lucka M.
Dobrý den, Lucie,
voucher jako takový na jméno napsaný není, takže darovat ho lze, nicméně, pro jistotu doporučím kontaktovat e-mailem přímo hotel ohledně změny a připojit jméno/jména dotyčných co se na voucher dostaví.
Hezký den
Helena